Økonomiportalen
Dersom det er ønskelig å sende et gebyrfritt betalingsalternativ til en eller flere pasienter kan dette registreres i økonomiportalen. Merk, vedkommende må være administrator for å kunne bruke denne funksjonen. Har din klinikk aktivert ConvenePay sendes det ut en SMS med betalingslenke til de pasienter som har et registrert et telefonnummeret. Dersom pasienten ikke har et registrert telefonnummer eller vi ikke får treff i våre systemer, sendes det en faktura uten gebyr. Dersom din klinikk ikke har ConvenePay aktivert sendes det en faktura uten gebyr.
Skal det sendes et gebyrfritt betalingsalternativ grunnet tekniske problemer hos Convene, ber vi dere ta kontakt med teknisk support her. Da sørger vi for at det sendes et gebyrfritt betalingsalternativ, og at dere ikke blir belastet for ulempen.
Ved andre årsaker er det klinikken selv som dekker kostnaden for utsendelse av faktura uten gebyr. Dette faktureres på den månedlige klinikkfakturaen.
Slik går du frem
Hold musepekeren over Convene-logoen og velge Faktura uten gebyr under Faktura. Klikk på Opprett faktura uten gebyr.
En ordre
- Fyll inn Referansenummer*.
- Trykk på knappen Opprett faktura uten gebyr .
Alle ordre i en periode
- La feltet Referansenummer* stå åpent .
- Fyll ut ønsket periode .
- Trykk på knappen Opprett faktura uten gebyr .
*Med referansenummer mener vi referansen på regningskortet i journalsystemet.