Kundeportalen
Når du er innlogget vil det første som møter deg være vår transaksjonsside. Her kan du filtrere data basert på forhånds definerte filtre, som ubetalte fakturaer, betalte fakturaer, kortbetalinger, og mer. Du kan selv velge hvilke filtre du ønsker å bruke ved å klikke på knappene under Betalingstype, Betalingsstatus og Fakturastatus.
Velg bruker (behandler)
Hvis du har administrator-rettigheter, kan du også filtrere transaksjonene per bruker for en mer detaljert oversikt.
Velg periode
For å tilpasse tidsrommet kan du velge fra-til dato under tidsperiode, eller bruke hurtigvalg for en raskere tilpasning.
Generer rapport
Når du har valgt ønskede filtre, kan du laste ned en rapport basert på filtreringen ved å klikke på last ned rapport. Dette gir deg en skreddersydd rapport med all informasjonen du trenger.
Når du klikker på raden til et krav, vil et nytt vindu åpnes. I det vinduet vil du se flere detaljer om det spesifikke kravet. Her kan du velge å kreditere, ettergi, eller tapsføre kravet. Du vil også ha tilgang til en aktivitetslogg for forsendelser, inkludert forsendelses metode. Du kan laste ned kopier av brev som CrediCare har sendt ved å klikke på nedlastningsikonet under handlinger. Ved å klikke på skyldner sitt navn kan du også åpne vedkommende sitt kundekort, som gir en total oversikt over eventuelle utestående krav.
Klikk på bildet for å gjøre det større

