Kundeportalen
På transaksjonssiden i menyen til venstre, kan du filtrere data basert på forhånds definerte filtre, som ubetalte fakturaer, betalte fakturaer, kortbetalinger, og mer. Du kan selv velge hvilke filtre du ønsker å bruke ved å klikke på knappene under Betalingstype, Betalingsstatus og Fakturastatus.
Velg tjenesteyter (behandler)
Hvis du har administrator-rettigheter, kan du også filtrere transaksjonene per tjenesteyter for en mer detaljert oversikt.
Velg periode
For å tilpasse tidsrommet kan du velge fra-til dato under Periode, eller bruke hurtigvalg for en raskere tilpasning.
Generer rapport
Når du har valgt ønskede filtre, kan du laste ned en rapport basert på filtreringen ved å klikke på Generer rapport. Dette gir deg en skreddersydd rapport med all informasjonen du trenger.
Når du klikker på raden til et krav, vil et nytt vindu åpnes. I det vinduet vil du se flere detaljer om det spesifikke kravet. Under fanen Handlinger kan du velge å kreditere, ettergi, eller tapsføre kravet. Du vil også ha tilgang til en aktivitetslogg for forsendelser, inkludert forsendelses metode. Du kan laste ned kopier av brev som CrediCare har sendt ved å klikke på nedlastningsikonet under handlinger. Ved å klikke på debitorens navn kan du også åpne vedkommende sitt kundekort, som gir en total oversikt over eventuelle utestående krav.
Klikk på bildet for å gjøre det større