Alt du trenger å vite
Hva betyr dette for din klinikk?
- Den nye Kundeportalen erstatter den gamle Økonomiportalen: Det betyr at du ikke lenger vil kunne bruke den gamle Økonomiportalen fra 31.12.2024. Fra 2. desember kan du logge inn i den nye Kundeportalen via vår hjemmeside, med de samme innloggingsdetaljene som du er vant til.
- Samme funksjonalitet: Du vil kjenne igjen verktøyene og funksjonene du allerede er vant til fra Økonomiportalen, men nå med et moderne design og forbedret brukeropplevelse.
-
Ny digital brukerveiledning: En steg-for-steg-guide som hjelper deg med å finne frem til alt du trenger direkte i Kundeportalen.
- Ny side for transaksjoner: Mulighet for å filtrere på betalingstyper, betalingsstatus og fakturastatus. Du kan også ta ut rapporter basert på ditt filtervalg.
- Flerspråklig støtte: Skift enkelt mellom engelsk og norsk for en mer tilpasset brukeropplevelse.
- Fremtidige funksjoner: Kundeportalen åpner for raskere utvikling av nye funksjoner basert på tilbakemeldinger fra kunder. Ta gjerne kontakt med oss om du har tilbakemeldinger eller en god ide.
Hva må klinikken din gjøre?
Utenom å bli kjent med den nye Kundeportalen, trenger ikke klinikken din å gjøre noe. Økonomiportalen som du bruker i dag, vil fungere som normalt frem til du får ny Kundeportal mandag 2. desember.
Brit Hov, Risavika Legesenter
«Den nye Kundeportalen har gjort økonomiadministrasjonen enklere og mer effektiv. Jeg finner raskt frem til det jeg trenger, noe som gir mer tid til pasientene. Det er positivt at portalen er enkel å bruke uten unødvendige faner. Jeg liker spesielt godt muligheten til å ha oversikt over innbetalinger per kort, ConvenePay og faktura.»
Webinar med spørsmål og svar
Bli med på en av våre webinarer for en gjennomgang av Kundeportalen. Webinarene holdes av vår Customer Experience-avdeling som vil guide deg gjennom portalen og svare på spørsmål du måtte ha.
Webinaret 3. desember kl. 11:30 er live med mulighet for å stille spørsmål underveis. Øvrige webinarer er opptak med live Q&A, hvor du kan få svar på dine spørsmål. Webinaret varer ca. 30 minutter.
- Tirsdag 3. desember kl. 11:30.
- Torsdag 5. desember kl. 11:30 og 16:30.
- Torsdag 12. desember: kl. 11:30.
Spørsmål og svar
Er det noe klinikken min må gjøre?
Utenom å bli kjent med den nye Kundeportalen, trenger ikke klinikken din å gjøre noe. Vi anbefaler deg å melde deg på vårt live webinar for gjennomgang. Du får også tilsendt guider når vi er live mandag 2. desember.
Kan jeg fortsatt bruke den gamle Økonomiportalen?
Ja, du kan bruke Økonomiportalen frem til 31.12.2024. Fra 2. desember får du tilgang til den nye Kundeportalen. All funksjonalitet fra den gamle Økonomiportalen vil bli videreført til den nye Kundeportalen, så det vil ikke bli noen endringer for din klinikk.
Er det noen kostnader knyttet til overgangen?
Nei, det er ingen ekstra kostnader forbundet med overgangen til den nye Kundeportalen. Alle funksjoner er en del av din eksisterende avtale.
Hvordan logger jeg inn på den nye Kundeportalen?
Du logger inn med de samme innloggingsdetaljene som du er vant til via convene.no.
Vil den nye portalen påvirke min løsning med Convene?
Nei, den nye portalen vil ikke påvirke din nåværende løsning. Det eneste som vil endres, er at du får tilgang til en ny Kundeportal.
Kontakt oss
Vi er selvsagt her for deg om du har spørsmål. Ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema dersom du lurer på noe.